FAQ optocht

De meest gestelde vragen over de optocht.

We hebben voor u wat antwoorden op veel gestelde vragen opgesteld. Mocht uw vraag nog niet beantwoord zijn,

Neemt u dan gerust contact op met ons secretariaat.

1. Deelname aan de optocht, wat kost dat?

Niets, deelname aan de optocht is gratis.

2.Tot wanneer kan ik me inschrijven voor de optocht?

Online tot donderdag voor de optocht. Enkelingen en Duo's op de dag

van de optocht tot 12.00 uur, bij het optochtsecretariaat ter hoogte

van de HEMA in de Dorpsstraat te Elst.

3.Waar kan ik het startnummer ophalen?
Indien men niet in het bezit is van het startnummer, dan kan deze worden

opgehaald voor aanvang  van de optocht bij het optochtsecretariaat bij de

HEMA aan de Dorpsstraat te Elst.

4.Bepaalt mijn startnummer de positie in de optocht?

Nee, de organisatie maakt op de dag van de optocht een mix tussen wagens,

grote/kleine groepen duo's, enkelingen, geluid of geen geluid.

5.Wanneer start de optocht?

De optocht start om 13:11 uur, na de ceremonie protocollaire

voor het Gemeentehuis,deelnemers moeten uiterlijk 12:30 uur

aanwezig zijn in de dorpsstraat, zodat de optocht op tijd kan beginnen.

6.Hoe werkt het stemmen op de publieksprijs?
Er wordt dit jaar voor de publieksprijzen gestemd via de website van VEKO en FB.

Er is een publieksprijs in elke categorie te winnen.

Driewerf Alaaf Optochtcommissie VEKO